Reclamații

Citiți termenii plângerii

Informații de bază:

  • Timp pentru reclamație: 1 an

  • Adresa pentru reclamații:

  • LiderStal Bieniek Wojciech

  • Stare Rybie 10

  • 34-652 Stare Rybie

 

Informații suplimentare:

Dacă articolul pe care l-ați achiziționat are un defect fizic sau legal, aveți dreptul să vă plângeți cu privire la acesta folosind garanția. Ne depuneți plângerea dvs., în calitate de entitate responsabilă pentru acceptarea și luarea în considerare a raportului dvs. Răspunderea noastră pentru bunurile vândute durează 1 an din momentul în care articolul vă este livrat. Aceasta înseamnă că, dacă este descoperit sau detectat un defect în această perioadă, ne puteți contacta cu o reclamație cu privire la articol în termen de 14 zile.

În scrisoarea de reclamație, furnizați: datele dumneavoastră personale (nume, prenume sau denumirea companiei) și datele de contact (reședința/adresa socială, număr de telefon, adresa de e-mail), data depunerii reclamației, data constatării defectului , descrieți defectul – motivul reclamației, Atașați fotografii cu articolul reclamat și cu defectul găsit și indicați care sunt solicitările dvs. Anexați la reclamație un bon fiscal sau o factură cu TVA, iar dacă nu aveți niciunul dintre aceste documente, atașați o altă dovadă care confirmă încheierea unui contract de cumpărare cu noi pentru bunurile reclamate. Acesta poate fi, de exemplu, o imprimare din contul bancar din care ați plătit pentru articolul promovat.

La depunerea unei reclamații de garanție, puteți solicita una dintre cele patru acțiuni: înlocuirea bunurilor cu una fără defecte, repararea bunurilor, reducerea prețului, retragerea din contract – dacă defectul este semnificativ. Cu toate acestea, avem dreptul să vă oferim o altă soluție decât cea pe care ați ales-o, permisă de lege, în anumite condiții. De exemplu, vă putem oferi înlocuirea imediată a unui articol defect cu unul fără defecte, fără inconveniente excesive, sau înlăturarea unui defect existent în loc de reducerea prețului sau retragerea din contract. Dispoziții detaliate se găsesc la art. 560 din Codul civil.

  • Serviciile furnizate Art. 38. Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor:

Dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale sau la distanță nu se aplică consumatorului în legătură cu contractele: 1) pentru prestarea de servicii, dacă întreprinzătorul a prestat integral serviciul cu acordul expres al consumatorul, care a fost informat înainte de începerea prevederii că după furnizarea de către întreprinzător va pierde dreptul de retragere din contract.

Puteți livra scrisoarea de reclamație direct la biroul companiei sau o puteți trimite prin poștă recomandată (de preferință cu confirmare de primire) la următoarea adresă: LiderStal Bieniek Wojciech Stare Rybie 10, 34-652 Stare Rybie.

Vom analiza reclamația în termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia.

 

ATENȚIE!

Avem grijă cuvenită să ne asigurăm că fotografiile și descrierile produselor din ofertele noastre corespund caracteristicilor reale, proprietăților și utilizării prevăzute a articolelor vândute. Pregătim descrieri de produse pe baza informațiilor obținute de la producători. Dacă observați o eroare în descriere sau aveți îndoieli cu privire la corectitudinea acesteia, vă rugăm să ne informați prin e-mail la: biuro@liderstal.ro

Totodată, dorim să vă informăm că aspectul bunurilor prezentate în fotografiile incluse în ofertele noastre poate diferi ușor de aspectul lor real (culoare, proporții etc.). Aceasta rezultă din setările dispozitivelor și media care emit/afișează imagini și din percepția individuală a fiecăruia dintre noi. Diferențele de recepție nu pot sta la baza depunerii unei reclamații cu privire la bunurile achiziționate.

De asemenea, dorim să vă informăm că fotografiile etichetelor produselor au doar scop ilustrativ și scopul lor este de a arăta numai caracteristicile fizice ale unui anumit produs. Toate datele conținute în acesta referitoare la numerele de serie, numerele de lot ale unui produs dat etc. trebuie tratate doar cu titlu orientativ. Diferențele dintre numerele de serie ale articolelor fotografiate și incluse în oferte și articolele efectiv livrate cumpărătorului nu afectează conformitatea bunurilor cu contractul și nu pot constitui temeiul depunerii unei reclamații.

0
    0
    Coșul dvs. de cumpărături
    Coșul dvs. este golÎnapoi la magazin